två helt underbara dagar!!

2012-07-22 15:24:12 zaNDra
» Kommentarer(3) «


I fredags styrde ja och mina tjejjor silverpärlan ut till bästaste mormor.. där spenderade vi nästan hela dagen.. Myste i solen, plockade bland alla blommor, fikade & åt gott:) Fick med mig ett gäng med nybakta tekakor hem som ja & elsken gjorde mumsiga räksmörgåsar på till kvällsmat!! =)
 
Igår åkte vi ut till Öbovik och blev bortskämda med massa gottigheter & kärlek.. Efter lite solande och fika och grillning så packade vi en ny fika korg och gick ner till vattnet.. Där åkte pappa, lillebror & elsken vattenskoter medans ja, lillan, kitan & mamma myste på bryggan♥

På kvällen firade vi elskens pappa som fyllde år, stannde kvar lite längre och kollade på kort från när elsken va liten:)
 
Åh, älskar dagar som dessa!! Underbart väder, Underbart sällskap och en nöjd nikita som kan springa fritt tills hon däckar i solen:)
 
♥SOMMAR MED DOM BÄSTA♥

Kommentarer
Postat av: carro

Jaa, verkligen! Längtar tills tisdag då jag får träffa din prinsessa. Hör av mig om dig imorn :) Kram <3

2012-07-22 @ 16:10:11
URL: http://carroat.blogg.se
Postat av: carro

tid* inte dig ;)

2012-07-22 @ 16:10:34
Postat av: Sara

Åh vad mysigt!!!

2012-07-22 @ 18:42:52
URL: http://Saraorrben.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback