skärpning!!

2011-11-27 20:28:13 zaNDra
» Kommentarer(3) «


De va väldigt va kass ja va på att uppdatera.. vet inte alls va de kommer sig=/ kanske kan de va att elsken åker och jobbar söndag kväll och kommer inte hem förenst torsdag.. under tiden han är borta så försöker ja ha massa saker som ska uträttas/göras för att tiden ska fortare och när han kommer hem på torsdagarna så vill ju ja umgås me honom.. fast hur lång tid tar de egenetligen att slänga in ett inlägg.. dålig bortförklaring helt enkelt!!

Idag är de eallfall 1:a ADVENT=) och vi har ätit supergod söndagsmiddag hos mama&papa.. efter maten blev de en sväng ut på stan i stormen, fick handlat lite kläder och glöggmuggar.. Blev även en adventsfika på söderströms=)

Nu tänkte ja surfa runt lite och försöka skriva en önskelista, de är ju både jul och födelsedag för min del snart=)
Ni som känner mig vet att ja alltid brukar ha låååånga önskelistor (ja kan tillome ha skrivit dit namn på personen som kan tänkas köpa den grejjen till mig) Men nu sitter ja här och har verkligen ingen aning om vad ja önskar mig, förutom några veckor till thailand förstås=)

glöggmys hemma i hästhagen me mitt ♥

Kommentarer
Postat av: storasyrran

Välkommen tillbaka! =) Trevlig advent!

2011-11-27 @ 22:35:48
URL: http://storasyrran.blogg.se/
Postat av: Hemma Hos Elinor

Jag kan INTE rekommendera att göra Brazilian Blowoute.. Tyvärr. Här i Sverige får man bara göra lightverisionen, vilket inte gör håret rakt.. Bara mindre fluffigt. Men när jag hade gjort halva behandlingen så kläckte frisören ur sig att man kan ju alltid göra rakpermanent från Matrix för då blir håret spikrakt....



Så det kanske får testas nästa gång.. Jag gjorde det i skövde på Hultmark DaCapo



2011-11-28 @ 09:11:08
URL: http://hemmahoselinor.blogspot.com
Postat av: Jessica

Tack!=)



Välkommen tillbaka,kul med ett nytt inlägg! =)

Det där med bloggandet kan verkligen gå upp och ner...ibland känns det inte som jag har något att skriva och ibland blir det ett nytt inlägg varje dag... =)

2011-11-28 @ 19:32:23
URL: http://jessicajessie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback