Sol men såå snoorig=(

2011-04-08 12:00:36 zandra SHOPPAR
» Kommentarer(2) «


Vaknade vid halv 8 och hade skitont i kroppen, snorig som bara den=( kan inte skiten bara försvinna.. drog för gardinerna och försökte somna om men de varade inte så länge så de fick bli uppstigning vid halv 10!!
Hade planer på att kratta lite innan jobbet, soolen lyser ju faktiskt ute=) Men känner att ja behöver hålla mig inne om min förkylning ska försvinna så ja har proppat maskinen full me tvätt och bytt sängkläder istället!!

Min första fredag på väldigt länge som ja gör kväll, känns konstigt, tråkigt men ändå rätt skönt med en sovmorgon på en fredag så ja ska nog stå ut!!

Här kommer lite bilder på min favvo väska som ja jagade land och rike för i thailand..
Hittade den redan första dagen vi kom till thai men bara i brunt, blått & rosa, där ville dom ha 8000bath (ca 2000:-) Men ja ville verkligen ha en svart så ja tänkte att ja hittar den säkert på dom andra ställena vi skulle till.. Men heee.. Letade igenom hela krabi town, phiphi, kata, patong och karon.. så jäkla besviken va ja eftersom ja knappt handlat något bara för att ja så gärnaville ha den här väskan.. Lite halv deppig gick vi på en sista shoppingtur några timmar innan vi skulle bege oss till flygplatsen och wiiiips så hängde den där, svart och precis så snygg som ja ville ha den=)
Ja fråga hur mycke han ville ha för den.. -3200 bath.. Ja blev helt till mig och va nära på att ta den utan att pruta.. Tänkte till och fick ner den till 2000 bath.. (ca 500:-) LYCKA!! Och därmed va min resa komplett!! Tänk att dom ville ha 8000 bath för den i början av resan och att ja hitta en för 2000 bath=) Såå nöjd!!



THOMAS WYLDE "day of the dead"
Ja använder den som en "clutch" utan alla band.. sviinsnygg=)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Tur att du inte köpte den första =)

Snygg var den oxå !!

Trevlig helg på dig ;)

2011-04-08 @ 14:32:14
URL: http://sansa84.webblogg.se/
Postat av: Josefin

Blir det någon date i veckan?? Jag hoppas på det;-)

2011-04-10 @ 22:46:20
URL: http://jagominakiddos.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback