Måndag & kort vecka=)

2010-06-21 07:24:26 zaNDra
» Kommentarer(2) «


Ska strax pallra mig bort mot jobbet.. Denna vecka känns ändå rätt bra, har bara fin fina pass och efter mitt lilla 3 timmars pass på torsdag morgon så tar ja lång ledigt till måndag=)

Helgen har eallafall varit supermysig.. Fast har dock varit såå trött=/ Somnade efter mitt jobbpass både i fredags och i lördags!! Va först vid 8 tiden på lördag kväll som ja pallra mig bort från soffan och partade till de lite hos söta mikaela=)
Söndagen spenderades alldeles perfekt.. Bakismat á la Kina mat in a box.. Promenad med voffsningarna.. Ut till Lovene för att kolla in Mikaela *2 när dom red + min elskling, hahha.. såå söt va han=)
På kvällen blev de grillmys på våran lilla uteplats.. synd bara att solen försvinner redan vid 7 därifrån=/ Fast de finns ju filtar att mysa ner sig i=)


SÖTAST♥

Kommentarer
Postat av: Mikaela Olausson

Skrattar så jag får ont i magen utav de här bilderna :D

2010-06-21 @ 17:10:42
Postat av: zandra

Mikaela - hahaha.. de kan man lugnt säga.. fast han va allt bra söt när han red=)

2010-06-21 @ 18:22:50
URL: http://justarrived.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback