Igår 26 Januari..

2010-01-27 10:06:50 zaNDra
» Kommentarer(1) «


Alltid lika uppskattad dag eftersom lönnen trillar in så där fint runt 00 slaget=) Men med lönen kommer ju inte bara fördelar!! ALLA räkningar ska ju betalas också, kvar blir en futtig liten summa som man ska klara sig på i en hel månad, betala alla plagg man suktat efter på internet dom två senaste veckorna eftersom de redan då varit knapert.. hm här skulle man verkligen vilja ha en sån där knapp som de finns på facebook.. OGILLA!!!

Men när ja kommer hem från thai så ska ja satsa på att spara mer till mitt shoppingkonto=) för de är ju de ja gillar mest, varför inte lägga dom där då?!


OGILLA JANUARI:S RÄKNINGSHÖG!!


Nu ska ja strax försöka få till ett utseende och bege mig ut i stormen för att träffa fina flickorna!!
Och idag får ni inte missa att gratta sötaste vännen som fyller år, STOR KRAM TILL DIG♥



Kommentarer
Postat av: Jossan

Åhh va trök att jag missar de idag. Såg på fb att Linda & Frida också är me. Va ju gör längesen jag såg dem. Men så är de väl ibland. Kan ju inte gå ut me min lilla sessa som har öroninflammation, om jag gärna ändå vill. Nu sitter jag här o deppar:( Hade ju sett framemot denna dag!! Kraam

2010-01-27 @ 11:28:10
URL: http://zemren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback