Flytt, skövde & lagerhous!!

2009-09-10 21:33:05 zaNDra
» Kommentarer(2) «


Gick upp vid 8 tiden imorse.. fixade lite i lägenheten innan ja & kitan begav oss ut till skalunda för att hjälpa mamma & pappa att flytta!! Känner riktigt hur händerna pulserar efter alla lådor som burits upp & ner.. Vid lunchtid hade vi packat ner nästan hela övervåningen så då tog vi grymma ;) bussen in till huset i stan för lite upppackingen!! Vid 4tiden körde ja & sweetie mot skövde & lagerhous.. Blev en del shoppat, bla; Dörrmatta.. Skohorn.. 2st tvättkorgar & duschdraperi!! Ne nu får de bli lite mys i soffan innan sängen kallar!!

Fredag imorgon.. va blir de för skojj då??
Ha de gott.. KÖSS♥


Kommentarer
Postat av: JOSSAN

Kul me shopping:) Jag kan på ons, så då tycker jag att vi ska ses! Vad har du för planer i helgen!? Kraam

2009-09-10 @ 23:47:01
URL: http://zemren.blogg.se/
Postat av: mia

Tack för tipset, va dock inne där tidigare under gårdagen då Linda Blom tipsat om de, men hitta inget som jag blev så kär i faktiskt. Men gött att du håller utkik åt mig tjejen! ;)

2009-09-11 @ 16:11:28
URL: http://miasvensson86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback