Torsdag och ja jobbar på min lediga dag!!

2009-10-08 10:57:47 zaNDra
» Kommentarer(1) «


Jobbar extra idag istället för carolina som ligger och lapar sol i varma cypern.. inte nått avis.. nee inte alls!!
Får väl glädja mig åt att ja slutar kl 14 istället.. När ja slutar så ska ja försöka komma ut på den där stackars promenaden som ja sagt att ja ska ta hela veckan men aldrig lyckats komma ut på.. hur svårt ska de va egentligen?!!

-Bion igår va faktiskt riktigt bra.. rekomenderar den starkt!!

Tack för alla fina komentarer om vårt nya "krypin" =) Inredare säger ni.. hm.. Ínte riktigt så duktig men kanske något värt att läsa till.. Tål att tänkas på!! Back to work!! KÖSS♥

Kommentarer
Postat av: JOSSAN

Hallo.. Jag kan på ons!! Tror inte jag har nått inbokat, inte som jag kommer på eallafall;) Höres om ons!! Kraam

2009-10-08 @ 22:19:36
URL: http://zemren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback