När ska man växa upp och lära sig??

2009-10-11 11:48:23 zaNDra
» Kommentarer(2) «


Att man alldrig lär sig att fest kombinerat med jobb dagen efter INTE går ihop!!! Inte ens för 5 öre.. =/ Menmen nu är de lite svårt att få de ogjort så ja får väl pina igenom min jobbdag men ändå tänka tillbaka på gårdagen och hur grymt skojj de va på min spontana kväll=)
Party hos john & fia följt av stadt!!

Idag blir de VILA efter jobbet och förmodligen en sväng till martin för att fixa hem lite grymma skivor!!
Funderar på om ja ska skicka efter en beställning på en iphone ikväll också.. lite svårt att bestämma mig bara!!
Back2Work♥

Kommentarer
Postat av: mia

Gör de! Är riktigt nöjd med min än så länge, men tänk på att skaffa ett ab med obegränsad surf. Utan det skulle jag inte påstå att den är värd sitt pris. Kram

2009-10-11 @ 15:50:25
URL: http://miasvensson86.blogg.se/
Postat av: carro

Haha men du man är bara ung en gång, de måste man ta tillvara på. Festa på vännen ;)

2009-10-11 @ 20:52:07
URL: http://carroat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback