Söndag=)

2009-06-14 17:43:24 zaNDra
» Kommentarer(0) «


En helg som inte kunde blivit bättre håller på att ta slut.. men än är den inte slut.. Ikväll väntas de grillparty ute i skalunda med familjen.. Ska fira bror lite extra för att han slutat skolan!!
*I fredags blev de en spontankväll på repslagaregatan hos kusin.. Vaknade egentligen med världens huvudvärk men efter några alvedon så va även ja på att ta några glas vin.. Slutade som de brukade när vi är hemma hos kusin.. Musik på högsta nivå och dans på "dansgolvet" =) Superkul verkligen! Tog även en sväng bort till hotellet!!
*Lördagen tillbringades för de mesta i sängen/soffan, tog först tag i de hela vid 19tiden.. köpte lite grillmat och tog mig bort till martin.. Fick även bästaste efterrätten där.. Jordgubbar, grädde & sooocker=) MUMMA!!
*Idag ringde klockan redan vid 7, tog vårt lilla pick & pack och körde mot jönköping & IKEA=) Där blev de en del shoppat, dock inget till mig men ja fick en hel del inspiration till mitt lilla krypin som snart ska inredas=) Längtar!!!
Nu sitter ja & älsklingen framför datorn och suktar bland alla heta internetplagggs.. Får nog bli några hemleveranser i veckan.. Skor, örhänge & Tischa är de som de suktas efter just nu!!

Fredagens bravader.. (kryckor inblandade, ha)
  
 
Min älskling behöver eallafall inte frysa i onödan=P
 
Älsklingen ligger & myser i mitt knä=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback