Ledig men de blev jobb ändå!!

2009-01-08 20:58:09 zaNDra
» Kommentarer(1) «


Skulle egentligen vart ledig idag men de blev jobb eallafall 9-16 och ja va sååå trött imorse.. snooza så sent att ja inte hann äta frukost=/ ja som måste ha frukost i mig så fort ja vaknar.. klara mig hyffsat bra ändå fast va grymt trött under hela dagen!
Hämtade ut mina skor idag också, riktigt läckra=) 12 cm klack, hur ska detta gå?! haha.. fast läckert blir de!! Fick även min nya navelpiercing.. en pytteliten svart sak, passade riktigt bra.. Har egentligen tröttnat på den men känner ändå att ja vill ha kvar den! så beställde minsta piercingen som fanns, även de blev lyckat..sweet!!
Tog en lång prom vid 18 tiden, skulle egentligen fått sällskap men så blev de tyvärr inte idag=/ så fick gå och kvällsdrömma lite, ha.. Hälsade även på storebror på vägen hem!
Nu är klockan strax 9 och ja ska lägga mig i sängen och tvinga mig själv till en god nattsömn.. imorgon kallar jobbet redan klockan 06.00, känner redan att de blir zombievarning på de!! Och imorn kväll väntar singstar me nanne=) LÄNGTAR!! sov gott me er..
  pusss♥

Kommentarer
Postat av: A

åå grymt snygga skor :D

2009-01-18 @ 11:09:13
URL: http://amandavardet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback