UTMANING!!

2009-02-03 23:32:33 zaNDra
» Kommentarer(0) «


Jag har blivit utmanad av polarn

Regler:
1. Länka till den som har taggat dig
2. Berätta sju sanningar om dig själv
3. Utmana sju personer i slutet av ditt inlägg
4. Skriv ett meddelande i de sju personernas bloggar, så att de vet om utmaningen

Sju sanningar om mig:
1. Jag vill ta tag i mit liv och ta mig ifrån ica!! Blir de som ja drömmer om så ska ja läsa make up och frisör!!
2. Jag måste gå upp 45 min innan ja börjar jobba.. 15 min frukost, 15 min till att göra iordning mig & 15 min resa till jobbet!! 
3. Jag är expert på att shoppa upp lönen samma dag som jag får den, och får därför leva fattig resterande av månaden.
4. Jag är en riktig shoeaholic and i love it. ♥
5. Jag blir psykiskt störd om jag inte får tag i personen ja ringer, får störda tankar att de hänt något!! Något som ja måste ta tag i för de är bara jobbigt för mig själv och personen ja ringer tusen gånger!!
6. Jag är tokkär i min familj.. dom är dom bästa!!
7. När jag får för mig att ja måste säga "peppar peppar ta i trä" så MÅSTE ja säga de 3 gånger.. stört ja vet, men kan inte hjälpa de!!

Jag utmanar:
Bettan
Sandra A
Sandra L
Sjöäng
Anna
Veronica
Ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback