RESUMÉ

2012-01-09 20:47:22 zaNDra
» Kommentarer(6) «


Ja har missat mycket bloggande och måånga blogginlägg den senaste tiden.. Har inte vart på humör för allt vad datorer och blogg har att göra med.. Men känner ändå att lusten finns någonstans däribak så ja har eallafall bestämt mig för att justarrived.blogg.se ska få finnas kvar!! Ni är ju trots allt rätt trogna om man ska lite bloggstatistiken=)

Eftersom ja inte tänkt så mycke på bloggen så har ja heller inte fotat så mycke de sista.. men här kommer ellafall lite pics ja hitta i mobilen sen min bloggtorka startade!! ENJOY;)


stor shoppat med finaste mamma på ullared♥
Myst med finaste elsken på hans födelsedag♥

Partat med goaste brudarna på icas julfest=)

Fyllt år och blivit bortskämd med massa fina presenter=) TACK♥

myst på liseberg med mitt ♥

Frossat i RÅÅÅSA sockedvadd=) mummma!!

Mumsat på min snyggaste och godaste present som ja fick av sötaste anne när ja fyllde år♥ (synd bara att bilden inte gör den rättvis)

Pyntat finaste granen!!

Firat Nyår...

med fiinaste vännen!!

GOTT NYTT ÅR 2012!!

12 slaget firades in med elsken såklart♥

grillmsätarna ute i de fina (vår)vintervädret vid Öboviks kommande lyxvilla=)

i solväggen med min lilla prinsessa!! behöver ja säga att ja kommer stortrivas här i sommar på soldäcket=)

Frossat i god fika med finnaste kusin frida på 3B♥

similan Island National Park - Honeymoon bay, Similans, Thailand
Bokat resa till paradiset.. thailand here we come!! Så jäkla gött att vi inte behöver vänta så länge för nu är de bara några dagar kvar=) jeeeaaay!!

Nu ska ja kolla runt lite hotell och roliga utflykter som vi ska försöka åka på.. Känns rätt gött nu när de tok snöar ute=)

Kommentarer
Postat av: Mia

Bra där!

Och du.... grattis! ;)

2012-01-09 @ 21:19:14
Postat av: Jessica

Ja, nu var det verkligen på tiden att rensa garderoben lite. Nu när vårkläderna snart kommer in i affärerna vill man ju dessutom shoppa lite nytt. ;-)



Kul och bra beslut att du ska fortsätta med bloggen, jag är en trogen läsare. =)



Blir inte alls avis på att ni ska åka till Thailand! fasen vad gött, jag vill oxå!Sola och bada åt mig med. =)

2012-01-09 @ 21:37:30
URL: http://jessicajessie.blogg.se/
Postat av: Sara

Åh vilket roligt inlägg! Det är såhär det ska va! :) ska bli mysigt på onsdag! Kram

2012-01-09 @ 22:03:52
URL: http://saraorrben.blogg.se/
Postat av: Sandra

Vad söt du är, tack eller vad man säger,

blir alldeles glad ;) <3



Kul att sidan får finnas kvar, vill gärna kika in och bli uppdaterad.

Härligt med Thailand, inte alls avis =)

Kram på dig

2012-01-10 @ 10:05:51
URL: http://mittnuochjag.blogspot.com
Postat av: Sandra

Yes det är ju toppen att man kom på att det fanns en sådan smart grej i dom däringa smartphonesena =)

2012-01-10 @ 18:20:44
URL: http://mittnuochjag.blogspot.com
Postat av: Christin

Va kul att du har valt att fortsätta med din blogg, tycker det är roligt att kika in här och följa med på vad som händer i ditt liv :)) Är också inne någon form av bloggtorka så jag vet hur du känner, o är inte alls avis på er resa till Thailand!! Gud va gött......Ha de toppen kramis

2012-01-10 @ 20:39:40
URL: http://silverbacken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback