trash!!

2011-09-23 12:57:59 zaNDra
» Kommentarer(3) «


Dom senaste veckorna så har de blivit väldigt sena kvällar, eallafall tillräckligt för att ja inte ska palla föna, platta håret efter varje dusch.. något som ja oftast alltid gör.. Men med mitt hår så kan man inte duscha och hoppa rätt i säng för då vaknar man upp med världens truls=(
Ibland önskar ja att ja hade lika kort och lätt stylat hår som elsken, för de är bra orättvist när han slänger sig i soffan direkt efter duschen medans ja måste grejja i minst 30-40 min till=/ menmen ändå vill ja ju ha LÅNGT hår igen.. så de är väl bara till att kämpa på!! =)


Nu är de eallafall platt igen=) plus att håret känns mycke renare & fräschare när de inte är så trullsigt!!

Hoppas du får en underbar fredag ute i solen♥ Ikväll vankas de fredagsmys för min del hemma i hästhagen me elsken♥

Kommentarer
Postat av: S

hahah sjukt att du har så lockigt hår i vanliga fall! :)



Såg juh i och för sig inte dumt ut men ;)

2011-09-23 @ 17:08:24
URL: http://kedner.blogg.se/
Postat av: Hemma hos Elinor

Jag trodde du hade spikrakt hår, men där ser man.. Känner igen dendär känslan HATAR mitt lockiga hår..

2011-09-23 @ 17:30:20
URL: http://hemmahoselinor.blogspot.com
Postat av: Sandra

Har du så lockigt hår, det trodde jag aldrig?!

Men jag tycker absolut inte att det var fult, snarare tvärtom, jättefint.

Men så är det ju oftast, har man lockigt vill man ha rakt och tvärt om, vet hur det är.

Man är aldrig nöjd =)



Och det där med vresiga kunder kunde väl kvittat. Ta inte åt dig för det suger bara energi !

Hoppas ni har en mysig kväll !

2011-09-23 @ 21:34:10
URL: http://mittnuochjag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback