lär mig någon..

2011-06-02 09:47:18 zandra SHOPPAR
» Kommentarer(1) «


Något som står längst ner på listan "detta ska ja lära mig innan ja trillar av" är något som borde stå bland dom översta.. -Slappna av, ta de lugnt.. ta de imorgon!! Ja tror mig leva i en jäkla tipptopp värld där allt är rent & snyggt, ja har typ fobi för att VÅRT hem är skitit och stökigt.. andras bryr/tänker ja inte ens på.. men vårat däremot!!

Så igår när ja kom hem vid 8 och älsken satt i gaddnings stolen så satte ja igång och storstädade hela gröna villan, fast ja va skit trött och hellst bara hade velat slappa i soffan.. me de funkar tydligen inte så för mig.. STÖRANDE!!

Nu sitter ja och äter rester från gårdagen, räkor till frukost=) Mumma!! vädret är ju inte direkt på min sida för idag hade ju ja tänkt sola=/ buähh.. Hoppas på bättre imorgon när de är marknad i hela stan!!

Nytt i troshyllan♥


Kommentarer
Postat av: Sandra

Det där glaset satt finfint =)



Haha känner precis likadant det där med städningen, ibland skulle det vara skönt att bara sätta sig ner och skita i att städa men icke, funkar inte så för mig för jag får ingen ro då...



2011-06-02 @ 12:08:55
URL: http://www.mittnuochjag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback