6 juni

2011-06-06 12:32:01 zaNDra
» Kommentarer(5) «


Vädret har verkligen vart helt underbart hela helgen, min jobbhelg men ja hade turen att få va ledig söndagen eallafall!
I lördags va vi bjudna på gårdsfest ute på landet.. NÄST BÄST stod på scen=) Lyckad kväll med många nya ansikten, varav 2 av dem va våra nya grannar=)
Igår hade vi inga planer så vi tog en sovmorgon och hakade sedan på peter ut på sjön i hans båt.. Grillade korv, lapade sol på berget och på hemvägen svängde vi förbi spiken och tog en glass, hur mysig dag som hellst!! Kvällen avslutades med mat på swvillagatn och sedan en komedi i gröna villan me mitt♥

Nu har ja precis gjort ett röjj i trädgården.. klippt gräset och rensat lite.. medans älsken fixar lunch och efterrätt=)


bästaste vännen & ja..

älsken & ja på festen i lördags..

peter och älsken

fina båten..

vårat lilla troll va me ute på sjön och myste..

TACK sä jätte mycke för alla grattis till huset!! De känns hur bra som hellst=)

Kommentarer
Postat av: Karin

Ja vi letar runt lite,vi vill ju ha någon uteplats och gräsmatta :)just nu har vi inget av det.

2011-06-06 @ 21:39:28
URL: http://karinng.blogg.se/
Postat av: carro

Shoppingen kommer ;)

2011-06-08 @ 22:27:31
URL: http://carroat.blogg.se/
Postat av: Sandra

Söt du är ;)

Men tror du verkligen det?!

Känns konstigt att någon skulle vara "avis" på mitt liv, jag som är "avis" på alla som har just det jag vill ha...

Fast för det mesta gillar jag mitt liv, bara en lite depp just nu, men jag ska nog se till att inte gräva ner mig för djupt, det vinner man ju inte mycket på =)



2011-06-09 @ 16:35:46
URL: http://www.mittnuochjag.blogspot.com
Postat av: Anne

Lite roligt att jämföra den bilden på oss med en av våra många liknande gamla. Kan inte tänka mig att vi ser någon skillnad. Evigt unga hehe!! Å skulle vi se nån skillnad så säger vi inget! Puss

2011-06-16 @ 04:57:22
Postat av: Anne

Lite roligt att jämföra den bilden på oss med en av våra många liknande gamla. Kan inte tänka mig att vi ser någon skillnad. Evigt unga hehe!! Å skulle vi se nån skillnad så säger vi inget! Puss

2011-06-16 @ 04:59:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback