godaste drinken!!

2011-01-30 18:12:42 zaNDra
» Kommentarer(2) «


Godaste drinken stod fia för igår=) helt underbart god va den!!

Seg som vanligt efter jobbet igår så somnade ja ett par timmar, sen kom älsken hem med mc donalds mat=) Efter de tog ja tag i mig själv och fixade till ett utseende.. så drog vi oss bort till kvarnegårdsgatan för lite vinintag, cross på storbild och massa tjöt!!

Nu efter 7 timmars jobb så blir de kvällsmat hemma hos mamma & pappa, inga fel och bli lite bortskämd♥


Kommentarer
Postat av: Karin

Hej hej skulle bara kolla om Mitzie (hette hon va?). Har fått något hem? Mina grabbar här hemma är jätte sugna så jag sa att jag kunde fråga i alla fall.



Ha det gott

MVH Karin

2011-01-30 @ 20:58:25
URL: http://tolsgarden.blogspot.com
Postat av: Josefin

Tusen Tack! Vi flyttar sista helgen i April:-) Hur går det för er med husletandet? Sthlm- vad kul. Ska du göra där? :-) Pusskram

2011-01-31 @ 00:10:45
URL: http://meandmykiddos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback