Rainrainrain..

2011-08-07 10:20:23 zaNDra
» Kommentarer(1) «


Ledig helg och regnet öser ner, inte helt otippat!! =( Ja som va sugen på att rensa lite i våran vildvuxna trädgård, tur att ja hann med ett par varv med gräsklipparen igår eallafall!!

Så idag får de helt enkelt bli lite fix inne, måla ett sista lager nere i källaren, åka till värmeverket med lite skräp, plocka upp några bananlådor och självklart fira MAMMAS FÖDELSEDAG=)

Igår va ja, mamma & mormor på stan och shoppade lite, fick med mig lite allt möjligt hem.. både till hemmet och mig själv=) Mellanlandade på Henrys för en smörgåstårtbit, MUMS!! Efter stan följde dom med hem till mig för en fika!! Tack för en mysig dag♥

På kvällen satt vi ett gäng i örthagsparken och bara hade de gott i solen, nästan alla skulle in till lidköpingsfestivalen men ja hoppade de och cyklade hem till kitan som va själv hemma.. Skulle ju upp vid 4 inatt och hämta storebror från ett bröllop så kände att ja behövde lite sömn..
Nu vet ja hur de har känts för mamma & pappa att ligga halvt som halvt vaken i väntan på att hämta oss barn mitt i natten i stan när vi varit ute med kompisar.. Nu va de inte de att ja va orolig för min bror utan ja va orolig att ja inte skulle vakna när han skulle ringa mig på natten så ja låg typ vaken ända fram tills han ringde vid halv 5 imorse, phuu.. så är ganske seg i skallen idag=/


Kommentarer
Postat av: ♥anna♥

Värmeverket är bra det. Typ en av de sakerna jag kan sakna med stan ibland! Skönt att bli av med lite skit!

2011-08-07 @ 13:36:06
URL: http://storasyrran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback