One day off

2011-08-02 09:51:20 zaNDra
» Kommentarer(1) «


Yr.no visade regn idag men hemma på min gata där ja bor lyser solen som bara den=)
Har redan varit ute på morgonprom me lillsnuttan, tagit en låångdusch och ska väl snart börja fixa lite i källaren..
Idag är mitt enda MÅSTE : Att bada!! ja har nämligen inte badat i år än!! Inte för att ja är en badkruka utan för att ja inte haft tid eller varit ledig då de har varit fin väder.. Så ikväll ska ja banne mig ta me mig mina elsklingar och ta ett kvällsdopp!!

Dileva på diggiloo..

De va endel båtar i snikeviken.. tydligen ett 60 tal..

Kommentarer
Postat av: ♥anna♥

Inte badat än. Skärpning Zandra! Det är superskönt i vänern!



MEd tanke på vädret så förstår jag att det var fullt i snikavika!

2011-08-02 @ 11:50:21
URL: http://storasyrran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback