LILLA JULAFTON??!

2010-09-06 16:29:02 zandra SHOPPAR
» Kommentarer(3) «


Så känns de nästan idag.. Hämtade ut mina grejjer som ja beställde på sminkpartyt som min kusin hade förra veckan!! Mig ska man tydligen ha med på om man vill få något sålt.. Eftersom man inte betalar med en gång så känns de som att man kan plocka på sig hur mycke som hellst.. vilket ja gjorde också.. men kul är de=)

Allt detta fick ja i mitt paket idag.. LR!!

 


2i1 borste.. Har du inte plats för både puder + borste i vsäkan tex.. Dra ett svep med borsten över pudret "knacka" sedan ned pudret (så lägger de sig i "hålen" i borsten..) Lägg ner den i den lilla väskan.. vips så spara du lite plats!! Perfekt om man känner att man vill bättre på sminket under dagen=) Den silvriga förpackningen innehåller solpuder!!

Foundation, mineralpuder, kompaktpuder..
Mascara, Highlighter, Ögonbrynspenna + concealer..


Sminkborttagning + nagelacksborttagning..
Hoppas de funkar lika bra som de ser ut!!
Återkommer med relutat..


Kommentarer
Postat av: mia

Kul med lite nytt i sminkväskan, blir spännande att höra vad du tyckte sen! Kram

2010-09-06 @ 19:50:37
URL: http://miasvensson86.blogg.se/
Postat av: S

Åh vad roligt! Jag är också sugen på att höra resultat.. ;-)

2010-09-06 @ 21:16:08
URL: http://kedner.blogg.se/
Postat av: Josefin.

Det var inte lite smink;-)

2010-09-06 @ 21:24:27
URL: http://meandmykiddos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback