Hänger hyffsat med i tiden!!

2010-03-20 08:21:49 zaNDra
» Kommentarer(1) «


Är ju ändå 6 timmars skillnad (swe & thai) men ja tycker ändå ja lyckades riktigt bra med omställningen!! Dom blå sömnpillren hade nog rätt stor inverkan!! Hade ställt klockan på 9 idag eftersom vi ska fixa inför kalaset.. men vaknade redan halv 7.. INTE så vanligt för & va mig.. Men rätt skönt ändå för nu har ja fixat massor på morgonen!!
Nu blir de snart frukost efter de shopping inför kalaset♥

 
Min älskling gjorde en bamboo tattoo i thai♥


Kommentarer
Postat av: Jossan

Jajjemän!!! Vilken dag/dagar passar dig?? Jag tror inte att jag har nått i veckan direkt. Men fredag skulle passa fint, då man fått löning. Men om inte- kan jag ta money av arben=) Hur känns det o va tillbaks? Hoppas allt är fint. Puss&Kram

2010-03-21 @ 00:59:54
URL: http://zemren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback