Strax dax för jobb!!

2010-06-15 09:26:16 zaNDra
» Kommentarer(1) «


Jobbar heeela dagen idag, något segt fast ändå ett rätt bra pass som går hyffsat fort!!
På lunchen tänkte ja slänga ihop kvällens Måltid; Pastasallad m. kassler och chili/paprika fyllning=) Hoppas de smakar lika gott som kockens på jobbet!! Får väl testa mig fram eallafall!!

Fick min klänning igår som ja beställde fån NELLY.. Men blev såå besviken=( Själva klänningen va precis som ja tänkt mig, satt riktigt fint men färgen va inte alls snygg.. Hade föreställt mig en rosa aktig färg.. Men denna va caramell/ beige färgad.. TRÅÅKIGT! Och skorna fick ja inte heller, för dom hade tagit slut under tiden som dom packade min order.. Första gången ja blev riktigt besviken på NELLY!!

Bilder från söndags utflykten med kitan!!

NYFIKNA KOSSOR PÅ EN NYFIKEN MEN ÄNDÅ MED RESANDA RAGG, NIKITA:)


SEN BUSADE VI MED STALLKATTERNA.. SÅÅ SÖÖTA!!

VILL HA!! SER PRECIS UT SOM MIN GANLA KATT, FIFFI♥

Kommentarer
Postat av: Fridas Fashion

Vilken söt kattunge! :)

2010-06-16 @ 19:51:10
URL: http://fridasfashion.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback