Underbara soliga dag!!

2010-07-07 21:32:55 zaNDra
» Kommentarer(1) «


Jobbade till 15 idag med sötaste louise & carolina=) Som alltid när man jobbar tillsammans med dom så går dagen hur fort som hellst!! När ja slutade så blev de solhäng i våra fiina utemöbler.. Anne kom förbi med en McFlurry & fanta till mig när hon slutade vid 16.. TACK!! Sen blev vi kvar ute i solen till halv 7.. tjej(skiit)snack gör så att tiden går räätt fort=) Nu blire soffan tillsammans med familjen och ett rör PRINGLES, surkräm=)



Kommentarer
Postat av: Jossan

Jag tror Carro pratade om 3,4. Minnet är kort!! Jag fikar gärna i din trädgård, för då kan Tilde springa runt. O om Milton börjar, slipper jag bli så stressad. Fikade igår på stan o givetvis började båda 2. Jag blir så stressad, kan inte fika o får panik;) Haha.. Så om Carro vill, så ses jag gärna hos dig. Kan Anne? Puss&Kram

2010-07-07 @ 22:17:41
URL: http://zemren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback