Semledagen 100216

2010-02-16 20:13:06 zaNDra
» Kommentarer(2) «


Semledagen, Fettisdagen eller varför inte kalla denna dag för "Dagen då alla ska ha en semla" De tror man eallafall om man är på ica en dag som denna.. Du hittar nästan en låda med 2st semlor i varje korg/kundvagn.. Idag bakade dom 3.500st SEMLOR på bara ica, tänk då hur många dom bakar i hela sverige denna dag.. lite SKRÄMMANDE faktiskt!
Men jag är ju inte sämre än alla andra fast ja inte gillar semlor.. Så ja köpte med mig 2st hem till mig och tobey!! Fast min semla va specialbakad av KICKI.. Istället för mandelmassa så fixade hon dit lite nutella och toppade med några hallon=) TACK KICKI!! 

 


Kommentarer
Postat av: carro

mums :)

Haha neeej jag skulle nog inte heller bli någon bra filmkritiker...

2010-02-16 @ 20:52:04
URL: http://carroat.blogg.se/
Postat av: Jossan

Hej,



Mimmis (eller vad det nu heter) är det som ligger bakom larssons. Om man sitter ute väl? Jag hittar säkert. Annars hör jag av mig. Ses imorn vid 12. Om det är någon ändring eller så, så hörs vi av. KRAAM*

2010-02-17 @ 00:21:33
URL: http://zemren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback