Ledig dag och massa fixat!!

2010-02-21 19:27:17 zaNDra
» Kommentarer(1) «



Började med att storstäda hela huset, kan va rätt skönt att komma hem till ett fräscht hem!! Sen kom mamma och pappa hit och skottade lite & tog en fm fika=) Tack för hjälpen med skottningen!!

Sen har vi även varit ute i trässberg och hämtat min lilla tuva, som ja saknat henne!! Tänk då att va borta från henne i 23 dagar=/
Har också nästan packat klart, bara de sista som ska ner som ja inte kan packa förenst vi ska åka på tisdag!! Nu är de bara betalning av räkningar för mars månad som är kvar plus lite små fix förstås!! Känns rätt skönt!!

Ska även prova min nya produkt från sexy hair strax.. Så lockar gör er redo för en kur och träd fram på bästa sätt=)

Kommentarer
Postat av: Jossan

Hej! Åhh va kul ni kommer ha i Thai. Gött me värme. Man dör ju snart av snön, hatar de! Tycker om du vill & har tid över. Ska skriva nått på fb elle bloggen min. Så jag vet att ni har de bra!! Hoppas ni får en kanon resa & se till att njuta!! Så måste vi bara ses när du är hemma=) När kommer du hem? Puss&Kram

2010-02-21 @ 20:21:25
URL: http://zemren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback