Bläää för svinsprutan!

2010-02-19 18:13:41 zaNDra
» Kommentarer(1) «


Ja ville nte ta den från första början men kände mig nästan lite "tvungen" till att ta den pga resan! Klev upp som vanligt imorse strax efter 5 och traskade iväg mot jobbet, kände mig lite yr och konstig men tänkte att de säkert berodde på den tidiga uppstigningen på dygnet! Men ja klara bara av att va på jobbet en timma sen va ja tvungen till att traska hem igen för att vila.. De va SÄKERT SVINSPRUTAN som låg bakom de hela=( Nu 12 timmar senare så känner jag mig genast mycke bättre, något öm i armen bara!! Ska väl va glad för att ja inte åkte på värsta smittan eallafall..

Nu väntar middag ute i väla med tobeys jobbar kompisar!! Ha en lovely fredag♥

 
Bort med de gamla in med de nya!!


Kommentarer
Postat av: carro

fint hår vännen :)

2010-02-19 @ 20:24:24
URL: http://carroat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback