DEPEND

2010-12-23 12:34:33 zandra SHOPPAR
» Kommentarer(2) «


För nu har ja tagit julledigt.. eallafall i tre dagar (nästan 4 eftersom ja sluta kl 11 idag=) Har betalat mina räkningar och ska lägga mig på soffan en stund innan ja drar fram mot stan en sväng.. vill hitta något att ha på mig nu i jul!!

Ikväll tänkte ja fixa mina naglar.. Carolina tipsa mig om ett snabbt sätt att få fransk manikyr.. Så nu tipsar ja er=)
Inköpt på Åhlens, märket DEPEND.. Funkar som en penna, du drar bara ett sträck på toppen av nageln.. inget kladd, torkar snabbt och blir faktiskt riktigt bra=) snabbt går de också!!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Det tror inte jag heller =)

Ja det är riktigt skönt att Inger kämpar på, hon är stark och envis ;)

Får nog åka och köpa mig en sådan där penna, verkade smidigt.

GOD JUL på dig !!

KRAM

2010-12-23 @ 12:59:11
URL: http://sansa84.webblogg.se/
Postat av: mia

Ja det är aldrig fel! Jobbar mån, tis & ons nästa vecka sen blir det lite nyårsledigt med. Ha en mysig julafton nu & hoppas du får många fina paket! :)

2010-12-23 @ 17:19:12
URL: http://miasvensson86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback