ÅDI och TANDLÖS!!

2010-04-22 21:32:34 zaNDra
» Kommentarer(4) «


Skakade livet ur mig minutrarna i väntrummet hos tandläkaren och värre blev de när ja satte mig i stolen.. Att tandläkaren verkade mer nervös än mig gjorde att ja skakade ännu mer=( Trodde de va bestämt att tandj*veln skulle dras ut men han frågade om ja  VERKLIGEN VILLE dra ut den, om ja tyckte att de VERKLIGEN va nödvändigt..
-Enligt mig så hade ja mer än gärna sluppit dra ut tanden men ja va ju så illa tvungen på grund av inflammationen.. Men att han frågade mig igen och med en osäker röst kändes ändå lite skrämmande!!
Sen funkade inte bedövningen på mig heller.. Han gjorde 11 försök och ville göra ytterligare ett till, men så ont som ja hade av alla stickningar och dragningar så kunde han lika gärna dra den utan mer bedövning.. Gjorde SVIN ONT!! Och smärtan efter gjorde nästan ännu mer ont=( Plus att ja spottar blod i en bunke och har gjort de i 6 timmar nu.. När ska de sluta blöda??? Aldrig mer den tandläkaren eallafall.. Och ännu ett skräckmöte hos tandläkaren, de går för mig har ja hört!! BUUUUÄÄÄH, SYND OM MIG!! Och detta måste ja genomlida en gång till, vill inte!!

Tröstade mig med att åka ut till skalunda och hämta ut min ÅDI=) Älskar min überläckra nyckelväska à la MULBERRY=) Så watch out boys & girls.. HERE I COME!!!


Kommentarer
Postat av: sandra

stackare... hoppas att de är bättre nu!! kram

2010-04-22 @ 22:05:39
URL: http://www.sajaandersson.blogspot.com
Postat av: S

Eh fy fan! Jag lider verkligen med dig! jag hade fan dött! :(

kul att du fått ut din lilla pärla igen :)

då får vi åka ut och glida en dag ;)

2010-04-22 @ 23:20:41
URL: http://kedner.blogg.se/
Postat av: Sandra

Tack så mycket för din kommentar ;)

Ja det hade ju varit fasen om det inte hade gett något, men det har det tydligen ;)



Usch då med tanden, låter inget vidare alls =(

Kass tandläkare dessutom, tycker ju att dom borde kunna sånt när det är deras jobb....



Hoppas det känns bättre nu & att du glider försiktigt i Ådin =)



Kram

2010-04-23 @ 11:55:41
URL: http://sansa84.webblogg.se/
Postat av: carro

Stackare, lider med dej. Har sjuklig tandläkarskräck... och blir ju inte bättre av att läsa detta :/



Kram på dej.

2010-04-23 @ 12:00:28
URL: http://carroat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback