strax IKEA.. ikväll KRÄFTSKIVA!!

2009-09-05 08:10:02 zaNDra
» Kommentarer(1) «


Vaknade av mig själv imorse vid 7tiden.. förmodligen utvilad.. så ja tog kitan och gibbe och myste ner mig i soffan en sväng.. ska strax fixa till mig för om ca 30 minuter drar ja och sweetie mot jönköping och IKEA=)
Ska inte handla något jätte speciellt, bara lite smått och gott!!
Först får de bli en liten utkörning om trässberg så kitan får leka av sig lite med dom "stora" vovvarna!!
Ikväll blir de kräftskiva ute i örslösa.. kommer bli sååå skojj!!

Ha en mysig lördag♥


Min nya Alexander Wang inspirerade väska=)


Kommentarer
Postat av: carro

Nej, jag mår inte speciellt bra just nu. Killen gjorde slut i torsdags. Hoppas du mår bra iaf! kram

2009-09-06 @ 21:32:27
URL: http://carroat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback