Fredagsmys??

2009-10-09 11:24:57 zaNDra
» Kommentarer(2) «


Nu är de snart slut på veckan och dags för fredagsmys för många av er.. men ja får hålla i ytterligare 2 dagar till och sen börjar visst nästa vecka igen, så alltså ingen helg för min del.. men fredagsmys kan man väl ändå få ha=)
Igår fick vi hem soffan och de nya soffbordet som vi ska ha i tvrummet på nedervåningen!! Blev riktigt mysigt=) (bild kommer senare i em.) Medans sweetie mecklade ihop soffan så bakadae ja en snickerskaka.. Första gången och ja misslyckades INTE!! Blev helt superB=) Eallafall enligt T!!
Ne nu blir de allt back to work i 2½ timma till.. Ha de lovely♥

Bild lånad från aftonbladet!! (Mina ligger fint förvarade i frysen)
Kom förbi och smaka vetja=)


Kommentarer
Postat av: Linda

Vad roligt att det blev bra på undervåningen. Jag kommer gärna förbi och smakar på snickerskaka... mums

Kramar

2009-10-09 @ 15:03:51
Postat av: Sandra

Ja nu jäklar ska kilona väck =)

Skoj med ny soffa och bord, nytt är alltid skoj.

Pratade med K nu när jag kom hem och han sa att vi skulle bort på en kopp hos er och kika in lyan så vi ses väl om en stund =)

Kram

2009-10-09 @ 17:11:35
URL: http://sansa84.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback