Söndag, bakiis eller bara allmänt trött?!!

2009-11-22 16:27:42 zaNDra
» Kommentarer(0) «


Efter jobbet igår så åkte ja hem och fixade till mig lite innan ja begav mig mot jobbet.. Igår va de nämligen Julfest som stod på schemat=) Ca 80 glada icajobbare samlades under samma tak och festade till de!! Va riktigt revligt med en hel del roliga klpp från personalklubben och sen serverades de julbord förstås.. så nu är första julbordet avklarat, riktigt gott!!
Vid 23 tiden passade ja på att åka med kicki in till stan.. gick in en sväng på bowlinghallen innan vi drog vidare till KK:s.. De blev en riktigt lyckad kväll, som självklart avslutades med snabbmackaroner hemma på kållandsgatan!! Ja bara måste äta när ja har vart ute och festat.. en dum dille ja fått för mig, men gott är de=)

Idag har vi mest slappat i soffan.. tog cykeln bort till mamma & pappa och lunchade vid 13, hur gott som hellst!! Hämtade även hem våran prinsessa som vart borta över natten.. Ikväll blir de bio med sweetie, NEW MOON! Har hört att den inte ska va lika bra som ettan men känner ändå att ja vill se den.. vem vet ja kanske älskarn!

Dåligt med bilduppdatering de sista.. men bloggar mest från min iphone och ja har inte fattat än hur man lägger upp bilder från den=/ funkar de ens? någon som vet? Tipsa mig gärna!!
Därav den dåliga uppdateringen eallafall.. Nu blir de tillbaks till soffan♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback