En shopaholics bekännelse!!

2009-05-05 09:36:04 zaNDra
» Kommentarer(1) «


10 dagar sen ja fick lönen och den är imprincip nästan slut!! Och det är verkligen 21 dagar kvar tills nästa kommer.. Visst den lönen ja fick nu som ja egentligen skulle försökt hållt på lite va kanske inte den bästa eftersom ja låg på underbara thaistranden och latade mig under den löneperioden.. Men ja fick ändå så att ja skulle klara av räkningar och MAT.. Jo visst.. va gör ja inte om shoppar upp hela kontot utan att ens tänka på vad saldot är.. Hade ja tänkt leva på vatten och luft resten av månaden eller.. och de är ju inte precis så att bilen går på luft den me.. Skärpning till mig!! Hade man fått porta sig själv från stan och alla underbara shopping sidor på internet så hade ja anmält mig NU!! Ja har tydligen problem me de.. Men som sagt.. nu är de inget att göra åt.. Nu kan ja bara bita i de sura äpplet och försöka leva mig igenom denna månad.. Kan juh altid kolla in i garderoben och titta på alla läckerbitar som skrek efter mig i affären så att de fick följa med hem.. ha!!

Igår skulle ja bara gå med fram på stan för att hitta en mössa åt han.. inte köpa något till mig.. De slutade med att ja köpte en grym jeansskjorta, en hatt och ett par örhängen=) Läckert men onödigt om man jämför med hur mycke mat ja kunde fått för dom pengarna istället!! Fast igår resonerade ja som såhär.... - Ryckte sönder mitt lovely pandora armband på festen hemma hos Linda förra veckan=/ Gick in till ett par guldsmedjor, men fick till svar att de va helt sönder och att ja skulle få köpa ett nytt för 500 pix!! Men ja tänkte inte ge mig utan gick in till en tredje igår och va säger inte den underbara mannen om inte -reklamataion!! Och wipps så gick ja ut med ett helt nytt pandora armband.. helt gratis=) Så egentligen kan man juh säga att ja tjänade 500 pix där och då va min shopping inte helt i onödan.. eller va säger ni?!!

Ne nu väntar jobb om 15 min!! Ha de fiint me er... PUSSS♥

  

Kommentarer
Postat av: Amanda

Vilka snygga armband! ^^

2009-05-05 @ 18:43:03
URL: http://creyla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback