090528

2009-05-28 11:48:28 zaNDra
» Kommentarer(2) «


Hade juh fixat finfina bilden på Nikita som skulle in här men Internetet segar som faaan.. Så bilden kommer senare!!

Idag fyller min sötnos 10 Veckor.. Hon har växt massor på bara en vecka.. Nu vågar man nästa börja ta i henna på riktigt.. och så busar hon mycke mer=) Riktigt mysigt.. Fast kanske inte lika mysigt när hon väckte mig vid 5 imorse och ville busa.. Då va inte ja på bästaste bushumör precis!! Men vem kan motstå hennes ögon?!!

Nu sitter vi i huset och väntar på att mamma ska komma & luncha med oss.. Efter de ska vi bort till lägenheten en sväng.. Ikväll blir de förmodligen en sväng bort till Rörstrand för lite shopping.. Vill ha lite nya ljuslyktor!!
Älskar torsdagar och att va ledig.. Känns som att ja skulle kunna va ledig för alltid.. Hemmafru kanske vore något för mig=)

Ne nu får vi fixa fram maten innan mamma kommer.. See ya!! PUSS♥

Kommentarer
Postat av: Sandra

Shit vad sugen jag blir på en egen liten chihuahua nu =)

Säg bara till om du behöver barnvakt, kan tänka mig att prova lite för att se om man Vill/orkar/kan ha en egen =)

Hemmafru vore la något, försök satsa på det du ;)

Kram

2009-05-28 @ 13:33:54
URL: http://sansa84.webblogg.se/
Postat av: mia

hehe, jo jag försökte mig på mina bruna med 13 cm hos carro, det gick la sådär... men får öva lite som sagt! näe, köpte faktiskt inget där. hitta du nått fint som fick följa med hem? kram

2009-05-29 @ 10:35:44
URL: http://miasvensson86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback