THAILAND!!

2009-03-12 04:51:46 zaNDra
» Kommentarer(6) «


Tjohooo era bekfisar!!
Landadae i Phuket 08.50 (thai-tid) igar morse!! Fixade forsta basta taxi som korde oss till Patong.. Hittade ett hyffsat bra Guest House for ca 200 kr/natten!!
Sov bara nagon timma pa planet sa vi gick ner till stranden och la oss under ett stort parasoll och stensomna=) Pa kvallen provade vi lite thaimat pa ett lite enklare stalle lite langre bort an dom stora restaurangerna.. Riktig thai mat med efterratt for bara 25 svenska.. sant gillar vi=)
Idag far de bli en heldag pa stranden.. funderar pa att kolla in en strand som morbor & karin tipsade om.. Och imorgon drar vi vidare mot Phi Phi.. Dar ska vi traffa krille & co och kanske peter & karin.. Vet inte riktigt hur lange vi stannar dar men av vad vi har hort sa ska de va riktigt underbart dar sa de blir nog 3 dagar eallafall!!

Nu drar vi vidare mot stranden dar ett ca 30 gradigt vatten vantar oss=) Avundsjuka elle? =) Haha...
Bilder kommer lite senare!! Ha de fiint me er sa lange!!! KRAAAM zandra & anne♥


Kommentarer
Postat av: Kusin Mimmi

Avundsjuk... nej inte alls..... behöver inte ens fråga!!!



Va skönt att ni äntligen är på plats och att allt fungerat bra på dit resan! Passa nu på och NJUT, sådant äventyr kommer ALDRIG igen, men det vet jag att ni gör!!! Ser fram emot lite bilder så att även lilla jag kan drömma mig bort =)



ha det nu så bra och ta hand om varann.... hälsa Anne från mig!!!

Kramilikram



P.s jag fixar blommorna och betalningen kan vi ta när du kommer hem

2009-03-12 @ 08:37:37
Postat av: Sandra

Hejsan från ett än så länge värigt Sverige !!

Låter som resan har börjat super, hoppas den fortsätter så.

Ge Kristoffer en stor kram från mig är du gullig, saknar honom massor, men snart är han ju hemma igen ;)

Ha det bäst nu !!

Kram

2009-03-12 @ 09:56:44
URL: http://sansa84.webblogg.se/
Postat av: anna

vi är inget avundsjuka.. hihi=)

2009-03-12 @ 10:07:25
URL: http://storasyrran.blogg.se/
Postat av: blixten

hej på er brudar!! hoppas allt e fint me er!!

man e gött avis på er.. fick ju ta å slänga mig i solariumet förut å drömde mig bort.. ta hand om er, vill gärna ha partybrudarna tillbaka!! kram på er

2009-03-12 @ 23:03:18
Postat av: annelie (mamma)

vi unnar er allt det härliga ni ska få uppleva( men visst är vi avundsjuka)ta hand om varandra och passa solbrännan.spana inn de bästa platserna ifall vi kommer dit någon gång. väntar på lite kort. hälsa peter o karin om ni träffar dem. saknar er redan. kram mamma

2009-03-14 @ 09:12:17
Postat av: Jossan

Hoppas ni har de underbart & se till att njut en massa. Ta hand om varann=) Puss

2009-03-14 @ 19:10:34
URL: http://zemren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback