Hemma en snabbis..

2009-03-04 15:38:06 zaNDra
» Kommentarer(3) «


Efter frissan blev de som sagt mat på Larsson:s med anne, jossan, linda & mandis=) Maten va hur superB som hellst!! Kycklingwrap och hallonpaj till dessert!!
Tog en runda på stan innan ja hämtade biken som ja glömde i stan igår.. Nu sitter ja och skriver ner lite viktiga saker som MÅSTE göras imorgon.. Strax kallar jobbet så kanske bäst att traska i arbetskläderna,. BLÄÄÄ, inte alls sugen på de!!
Funderar på att mysa till de med chips & cola ikväll=) Känns som att de är sista kvällen ja hinner äta de innan thai!!
 

Blev förövrigt riktigt nöjd över håret.. Med lite hjälp av solen så kommer reultatet bli kanon.. Satt och tjötade om thai i nästan 2 timmar.. Fick massa bra tips.. Hon kom nämligen hem från thailand för en månad sen och hade vart där en månad, precis som vi ska va!
Sugen på att testa någon ny frisör, så rekomenderar ja henne verkligen!! Annelie på HairDesign..


silvershampoo & minihårspray

Kommentarer
Postat av: anna

funderade just om jag skulle testa den frissan.. =)

2009-03-04 @ 17:05:10
URL: http://storasyrran.blogg.se/
Postat av: mia

A visst är det så! Nu har jag börjat, men är inte ens halvfärdig och väskan är redan överfull! Kan tänka mig att du har samma problem.. :) Och så ska man shoppa hysteriskt där med! Ojojoj...

2009-03-04 @ 19:00:33
URL: http://miasvensson86.blogg.se/
Postat av: Anonym

Snart får ju Larssons gå in med sponsring tycker jag!! Hoppas ni har det underbart i Thailand, hälsa sötis anne! (sola o njut lite åt mig också...)

2009-03-13 @ 10:28:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback