Studentdagen!!

2009-06-10 14:22:00 zaNDra
» Kommentarer(1) «


Vaknade vi 8 tiden imorse av att huset var fullt av studenter som redan börjat sippra på sin bärs.. Tog våran dagliga promenad runt huset och gick och la oss i den varma sängen igen.. hade bara tänkt vila någon timme till men vaknade inte upp förenst vid 11 tiden.. Tog en långdusch och fixade iordning frillan.. Börjara sakta men säkert vänja mig vid att ja faktiskt inte är mörkhårig längre snarar åt de blonda hållet.. De trodde ja aldrig om mig men man måste juh prova=)

Snart kommer mamma & pappa.. då ska vi åka bort och hämta finfina bilen som lillebror ska få åka med efter alla rundor runt torget hem till skalunda och tjocka släkten!!
Så nu måste jag nog börja fixa iordning resten av utseendet innan klockan blir allt för mycke.. För kl:16 väntar utspring för lillebror!!
Gratttiiis lillebror till studenten♥

Nicke & Nathalie..

Kommentarer
Postat av: carro

Haha eller inte ;)

Ingen tripp till GBG snart då, helgen kanske? ;)

Jag vet, vi måste träffas SNART! Puss

2009-06-11 @ 10:52:32
URL: http://carroat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback