Helgen som varit!!

2009-06-30 09:26:07 zaNDra
» Kommentarer(2) «


I fredags åkte vi ut på sjön och grillade.. ja & fia va tvungna att åka in mot land när solen hade gått ner men resten av packet stannade kvar över natten!!
Lördagen va de jobb för min del fram till tre, efter de blev de ett par soltimmar på gräsmattan innan de va dags att göra iordning sig inför 25*2 års fest ute i skalunda=) riktigt mysigt!! synd bara att man inte kunde festa till eftersom de väntades jobb på söndagmorgon=/ Körde in fia & elin till stan vid 11tiden.. tog en sväng in till sjökanten och hälsade på resten av packet som stannnade över natt i båten.. ha, dom hade kört båten så nära strandkanten dom kunnat för att gå in på sjökanten och röjja loss.. och de gjorde dom ju minst sagt.. men kul såg dom ut att ha=)
Efter jobbet på söndagen så blev de mest slapp.. va tvungen att återhämta en del eftersläntande sovtimmar!!
Och igår tog ja & 9 andra räkfantaster oss till hotellet och käkade räkfrossa=) MUMMA!! Skulle egentligen bara traskat hem direkt efter men tog istället svängen förbi beltin & tog några drinkar=)

Idag är min näst sista dag innan semestern=) Dock inte så kul att ja svalutar med två heldagars pass 8-7 =/ men snart kan ja sova ut hur länge ja vill=)

Nu väntas de jobb om 15 min så bäst ja snabbar på!! Bilder kommer ikväll!! Ha de fiint me er!! pusss♥

Kommentarer
Postat av: carro

Smsa mig dit mobilnummer så skriver jag hennes lösenord och användarnamn. Har inga nummer kvar på mobilen. Puss

2009-06-30 @ 13:03:48
URL: http://carroat.blogg.se/
Postat av: JOSSAN

Hej! Som de ser ut nu så kanske ja kan träffas på tors.. Verkar som Arben ska jobba.. Men ja hör av mejj=) Hoppas allt e bra.. KRAAM

2009-06-30 @ 14:34:29
URL: http://zemren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback