Freedag kvalllen ...

2009-06-05 20:02:41 zaNDra
» Kommentarer(2) «


Sitter och pysslar lite i huset.. väntar på att nanne ska sluta jobbet.. Då blir de kvallsmat på donken eller i kina, inget bestämt ännu!! Sen väntar förmodligen en braig film med stooor godispåse plus liten nikita i knät=)
Jobbet gick finfint idag, fortare än vanligt faktiskt.. Kan va att ja va i fiket nästan hela dagen.. Har juh inte vart där på riktigt sen innan jag åkte till thailand och de är juh över 2 månader sen!! Som ja längtat tillbaka till fiket, kassan kan verkligen kvitta!! Nee nu kurrar magen.. Ha en fiin fredgaskvalll.. LOVE♥

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Halloj kusinen.

Nu fattar jag inget. Har ni flyttat???? eller ska ni flytta till en annan lägenhet???

Gud va söt Nikita är, jag DÖÖÖÖÖÖR!!! Får man träffa henne på studenten kanske??? Vet du om nike har fått sin mössa??? Ska bli riktigt roligt att träffas igen nu på onsdag, jag kommer inte att vara med på skolgården, jag sk nämligen jobba då. Det är jag som öppnar dörren för studenterna innan de springer upp på trappa, coolt va???

Ha det gött så syns vi snart.

Kram på dig

2009-06-06 @ 11:22:49
Postat av: zandra

Till Mimmi:

Hejje.. Japp vi ska flytta, fast till varsin lägenhet.. Just nu bor ja i huset, får den nya lägenheten 1 juli!!

Visst är Nikita söt=) Ja stormtrivs verkligen med henne!! Klart hon är med på studenten!

Och Nicke har fått sin mössa i rätt storlek.. Syns hemma i skalunda på onsdag då om ja inte ser dig när du öppnar dörrarna, ha=) Ha de fiint.. Kraam!

2009-06-06 @ 12:20:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback