ledig helg & jag är såå pigg=)

2009-01-24 10:41:55 zaNDra
» Kommentarer(3) «


Gick inte & la mejj förenst vid halv 2 igår.. och vaknade vid 9 imorse helt by myself utan väckarklocka.. UTVILAD!! Så jag är såå redo för den här dagen!! Tänk så kunde man känna sig såhär varje dag bara..

Ahja.. Nu på morgonen så har ja gjort en hel del nyttosaker.. Dammsugit hela lägenheten, och haft ett litet spa för mig själv.. så nu är ja alldeles len.. sweet!!

Ska gå bort mot anne om en timma sen bär de av mot skalunda.. Vädret är ju inte de bästa men de ska nog gå bra ändå.. har juh en kul dag/kväll att se fram emot så=P
Ne nu ska ja fixa naglarna lite och sen ta på mig promenadoutfiten och traska bort till esplanaden.. Ha en mysig lördag!! Pusss♥

  

Här är förövrigt mina nyinköpta tygbitar som inte ville funka på bild igår!!


Kommentarer
Postat av: anna

fina kläder! på gina kan man alltid hitta saker. det är farligt att gå in där. å andra sidan är det ju bra priser! =)

2009-01-24 @ 11:25:15
URL: http://storasyrran.blogg.se/
Postat av: a l v v s . b l o g g . s e

Hejsan!

Brukar du läsa min blogg eller har du lagt till mig på bloggkoll?

Om du gör det så hör av dej isåfall så lägger jag till dej också ( :

Har du haft en bra dag?

2009-01-24 @ 11:49:40
URL: http://alvvs.blogg.se/
Postat av: carro

Fick ett till mail, så lyckades betala via payson... var superlätt :)

ha en fin lördag! Puss!

2009-01-24 @ 15:40:04
URL: http://carroat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback