Ledig dag = Bästa dagen!!

2009-01-15 21:44:39 zaNDra
» Kommentarer(1) «


Hur underbart är de inte att va ledig egentligen.. Skulle vilja va mer ledig.. men tyvärr tycker inte plånboken likadant=/

Idag har ja eallafall lunchat me mamma & storebror sen kom även lillabror en sväng=) bara pappa som saknades där, mysigt!! Sen tog ja en prom bort till bästaste anne, slappa i soffan innan vi tog tag i våra liv och ringde linda.. tog åter en prom till Larssons.. satt där i ca 2 timmar och bara myste med hennes söta lilla Manda=) Bebissjuka på största allvar!! fast får nog bli en lite vovve först att öva på=) ha...
Sen körde linda bort mig till pelles mamma.. åt lite kvällsmat och bara snacka massa skit Innan jag tog på mig promenadskorna och tog en riktig powerwalk i snön=) Hade laddat ipoden med massa grym musik så de va riktigt kul att gå idag!!

Började juh förövrigt med Stegräknare igår.. och idag har ja faktiskt gått mer än 10.000 steg, som är ett måste varje dag!!
Så idag kan ja stolt visa upp mina 14.946 steg=) Duktigt va=) ha...

Imorgon väntar kalasfirande på troja med tjocka släkten och ett mega pass på jobbet så kanske dax för mig att sussa lite sött!! KRAAAM♥
  
Bästa fikan och sötaste flikkorna=)
Missade bild på linda, men hon va juh också me!!

Kommentarer
Postat av: mia

Tyckte la det va du o anne jag såg igår, men va lite i min egna värld och fatta inte att det va ni förrän jag cyklat förbi er!

2009-01-16 @ 10:52:05
URL: http://miasvensson86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback