Hade de riktigt mysigt på nyårsafton..

2009-01-02 14:05:16 zaNDra
» Kommentarer(2) «


 Jobbade till stängning på nyårsafton.. Köpte en blomma till anne & kristian som dom skulle få på kvällen strax innan ja skulle gå hem.. men vem glömmer inte den på ica om jag.. smart!!! sen tog ja bilen sanbbt ut till skalunda för att ge faddrarna sin julklapp.. har juh inte sett dom under jul och kände att min julklapp inte kunde ges efter nyår så de va bara till att skynda sig dit.. sen ringde mamma och kollade om ja kunde sminka & locka hennes hår.. så snabbt hem till dom för att sen skynda mig in till stan och köra storebror till hans nyårsfest.. när ja nästan är hemma så ringer anne och säger att  vi kan komma en halvtimma tidigare alltså halv 7 och nu va kl halv 6 och ja va inte ens hemma än från jobbet.. så de va bara snabbt hem för att fixa nyårslooken och sen ta biken till esplanaden!! Där va de fördrink och 3 rätters middag som serverades=) PLUS betyg på de!!! va väl där några timmar innan taxin tog oss ut till conny i örslösa.. När vikom hade redan jompe lagt sig på soffan för en vilopaus och svensson skulle tydligen hem och rasta hunden.. yeah right!! haha!!
Sista kvällen på 2008 blev riktigt lyckad.. massa dans i & utanför soffan=) nyårsbrasa.. smällare!! och självklart en hel del bubbel!!
Smart som ja är så bröt ja mitt nyårslöfte redan 00.25.. och de va fia som kom på mejj.. tänkte inte på de för 5 öre... hur ska ja klara 2 månader utan massa onyttiga saker?.. ahja återstår att se!!

Kvällen i bilder!!






Första dagen på året spenderade ja mest i sängen och soffan ute i skalunda.. på kvällen kände ja att så här trött och dålig kan ja bara inte va efter igår så kollade tempen.. feber..kul.. skulle juh jobbat 8.30-19 idag men va tvungen att ringa imorse och säga att ja inte kunde komma.. hosta, feber och såå förkyld!! Så nu är de ja som kryper ner i sängen igen.. måste juh bli frisk tills på måndag!!!

Hoppas eran nyårsafton va superB=)
Och tack för att ni förgyllde min!!! 

Kommentarer
Postat av: Frida

Men vill du ha med några bilder och sånt i Headern tex så kan du maila över dom till mig isf på [email protected].



Jag ska försöka jobba på den så mycket jag hinner, har lite mycket med plugg just nu. Men jobbar på det! :P Ha en bra fortsättning!

2009-01-02 @ 16:52:22
URL: http://fiasnellstrom.blogg.se/
Postat av: carro

Nyår var toppen, verkar som ni också hade det toppen :) Puss!

2009-01-02 @ 17:02:38
URL: http://carroat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback