090117

2009-01-17 18:59:24 zaNDra
» Kommentarer(2) «


Blev inte ett dugg förvånad när mobilen väckte mig 06.30 imorse och jag kände mejj som en zombie, igen.. bara tanken på att ja ska gå upp tidigt gör mig trött=/
Ahja, thats life!! Igår va de eallafall släktmiddag/kalas för mormors gubbe på troja.. Fick bli vitlöksbröd & chili-lime aioli till förrätt och en inbakad pizza efter de=) Pappsen & Mammsen bjöd, TACK!! Sen traskade vi bort till mormor för att äta lite tårta!! Skulle egentligen åkt hem till sängen vid 11 tiden men svängde förbi anne & co på bowlinghallen och tog mig en cider=P Va riktigt trevligt där, massa folk..

Idag har ja bara jobbat och vart ute på en prom.. Har även gått mina 10.000 steg, så nu kan ja sätta mig i soffan och bara mysa!! Ska strax ta ut vitlöksbrödet ur ugnen och ta fram räkorna=) efter de blir de godis & tidningsmys.. och kanske en film!!

Hoppas ni får en kul lördagskväll!!! pusss♥


Kommentarer
Postat av: Amanda

Ha en fortsatt trevlig kväll ;D kram!

2009-01-17 @ 22:47:36
URL: http://amanddaj.blogg.se/
Postat av: Amanda

Hej hej! Ja, det har jag gjort. Och jag tyckte den funkade sådär =) Håret blev mjukt men tyngdes ner lite. Det är ju värmeskydd också så det är bra att ta innan plattning/lockning. Men helt ok, det luktar så gott! Dock kommer jag nog inte köpa det igen då det ändå kostade 300 kr.

2009-01-18 @ 12:47:07
URL: http://amanddaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback