Trött, bakis & sliten..

2009-02-21 11:45:10 zaNDra
» Kommentarer(2) «


Trött, bakis & sliiten.. är nog dom exakta orden för hur ja mår just nu.. Gårdagen blev väldigt impulsiv.. Först räkor & mys ute skalunda med världens bästa♥ Sen fick ja skjuts in till stan där de blev total makeover och vinhalsande.. Va bara ja, Norre & fia men kul hade vi ändå=) Hemgången blev dock inte som ja tänkt mig.. Promenad vid halv 3 på morgonen, aningen berusad, kortkort, öppna heels.. öhh a de va sviinkallt.. trodde ett tag att mina tår skulle trilla av på riktigt.. Aldrig mer!! Fast känner ja mig själv så är ja i samma sits ikväll.. Ingen utekväll utan mina heels.. Dom gör ju hela outfiten!!
Nu kallar jobbet.. efter de blir de mys med sötaste jackie!! Hoppas ni får en mysig lördag!! 

Varför blev de som de blev.. Hoppas vi blir vänner igen!!!

Kommentarer
Postat av: mia

Najs! Det blir en lugn helg denna veckan. Nästa helg blir det nog lite fireri av Sanna, kanske kan sammanstråla om du ska ut? Den 7:e mars hade vart trevligt men sitter på planet då så det går tyvärr inte.. Hoppas det löser sig med vem du nu är osams med! Kram

2009-02-21 @ 13:28:10
URL: http://miasvensson86.blogg.se/
Postat av: carro

Jaa, det har vi allt :)

Låter som du också hade en trevlig kväll... men förstår att de var drygt att gå hem i kylan, men snart kommer våren :)

Ha en fin lördag! Puss

2009-02-21 @ 16:18:43
URL: http://carroat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback