Sista tidiga morgonen!!

2009-02-17 21:35:33 zaNDra
» Kommentarer(3) «


Imorse va min sista dag att stiga upp med tuppen.. så nu är mina 9 dagar avklarade!! Vilket betyder sovmorgon imorgon=) Längtar redan dit!!
Idag har ja vart så duktig.. Tvättat massa tvätt, gått lite mer än halvmilen med vännen!! Ätit kvällsmat me mamma i huset.. fick jättefina lila tulpaner & en tidning av henne för att ja har namnsdag idag, såå sööt!!♥
Sen har ja även städat/rensat min garderob.. Skämmdes nästan lite när ja hittade 11 plagg med prislappen kvar som ja helt hade glömt av att ja köpt.. Så nu måste ja sluta shoppa så mycke och börja använda de jag har istället.. fast vet bara att när ja väl ska ta på mig något så står ja där och stampar och klagar över att ja inte äger några kläder!! Skärpning alltså!!
Fick också mina nya gladiatorsandaler idag, passa perfekt.. så nu ska ja skynda att beställa ett par till, fast bruna=) För skor de använer ja, och dom glömmer ja definitivt inte bort!!!

Känner att ja måste träffa denna söta flikka SNART!! Såå saknad.. Får bli en rutt till falun när ja är hemkommen från thai!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Glömde ju säga grattis på namnsdagen förut när vi prata... men nu har jag gjort de! Vi hörs om torsdag då... lite fika m.m... kram

2009-02-17 @ 22:08:20
Postat av: Linda Andersson

oj mitt namn kom visst inte med...

2009-02-17 @ 22:09:59
Postat av: zandra

sv; tack så mycke=) japp hör av mig om fikan!! kraam

2009-02-17 @ 22:22:57
URL: http://justarrived.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback