Sista paret av jobbarbyxorna!!!

2009-02-18 10:10:21 zaNDra
» Kommentarer(0) «


Hahahahaa.. glömde juh skriva igår va som väntade mig när ja kom till jobbet igår morse.. Ni vet ja trilla juh me cykeln i måndags (KLANT) framför min otråkiga granne.. ahja, nästan halvglömt kommer ja till jobbet igår morse, kollar en snabbkoll i spegeln innan ja går ner.. WTFUCK!!! Ja har ju spräckt hela byxan, hur kunde ja missa de.. och detta kunde ja ju inte jobba me.. Som tur va skulle ja va i fiket så drog på mig ett halvt svart förklädde.. Wips så kunde ingen se mitt gigantiska hål till klanthet!! Hahahaa.. a de tråkiga va bara att de va mitt sista par.. Hatar att köpa byxor till jobbet.. Har nog gjort av med ett 10 tal på mina 3½ år där.. Något tråkigt tycker ja!! But thats me!!
Nu blir de eallafall prom me bästaste anne!!! Och gratttiiiis kusin på namnsdagen♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback