Fredagen den 13!!

2009-02-13 14:38:11 zaNDra
» Kommentarer(2) «


Idag är de som sagt fredagen den 13.. tyckte faktiskt att min dag startade helt ok.. något tröttare imorse än tidigare bara.. så tog mig en dusch och fixade till mig innan jag tog biken till jobbet.. Sol och fågelkvitter, kan dagen starta ljusare?! =)
De blir heldag på ica för min del.. slutar vid 19, då blir de hem & fixa något gott att äta innan sängen kallar eftersom ja börjar tidigt imorgon=/

Har förövrigt bestämt mig på RIKTIGT att på måndag är de ja som går nyttig a la all in.. ja måste verkligen de!! Så i helgen är min sista frossarhelg om ja lyckas med mitt nyttoliv efter de!! kraaam♥

Kommentarer
Postat av: Anna-Malin

Hallå!! Ja det går sakta men säkert framåt iaf =) .. Har möjligtvis en på gång, men ska höra mig runt lite.. du vet ingen då? kram

2009-02-13 @ 17:40:16
URL: http://annamalinas.blogg.se/
Postat av: carro

Tack vännen! :)

2009-02-13 @ 18:22:31
URL: http://carroat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback