090212

2009-02-12 21:58:12 zaNDra
» Kommentarer(2) «


Tjohoo.. imorse vaknade ja innan mobilen ringde.. kan de va så att min lilla hjärna ställt in sig på att ja ska gå upp med tuppen.. gött isåfall för de är fortfarande 5 dagar kvar tills sovmorgon!!
Jobbade med ett gäng schöööna brudar idag me så dagen gick fort som satan.. och efter jobbet blev de återigen en himlans god fika på Larssons med söta kusin och jossan!! Fast idag va ja & jossan så nyttiga att vi tog en underbart superB Larssons a la smoothie=) Medans kusin smutta på en inte så fel semla & cola för ovanlighetens skull=)

Har blivit en del shoppat i veckan också.. fast för vilka pengar har ja ingen aning, för vad ja vet så gapar mitt konto väldigt tomt!! Men ja är ju inte den som är den utan lyckas skrapa ihop lite så man kan göra sig själv något lyckligare!! Jo de är såå, ja skulle verkligen va sååå mycke lyckligare med en fet slant på kontot!!!

Detta har eallafall fått följa med hem till mig.. Blev även en svart bikini och ett par slitet röda shorts som fick pryda min stökiga garderob.. Rensning nu tack!!! Kanske mitt söndagsnöje om ja inte är allt för seg efter jobbet!!
Passar perfekt till min thai resa som ska bli av... den bara måste bli de!!!
Ne nu ska ja kolla tv innan ögonen trillar ihop.. Ha de så mysigt!! KÖSSSES!!♥

¤Tänker på dig bästaste vän och din far¤

Kommentarer
Postat av: Johanna

härligt! ja va där i en månad o reste runt. tyvärr hade vi väldigt dåligt väder så alla öar vi va på som skulle vara så fina va inte så fina. men ja älskade paton o bangkok, är inte så mtk för öde öar =)

2009-02-12 @ 22:56:49
URL: http://materialgirl.webblogg.se/
Postat av: Rebecca

fina shorts, gott med semla :) kram!

2009-02-13 @ 16:59:23
URL: http://yyourbeauty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback