Back in kalla sweden!!

2009-04-08 08:45:51 zaNDra
» Kommentarer(2) «


Landade vid 7 svensk tid igårmorse.. Trodde resan skulle va hur låång tråkig som hellst men eftersom ja vart inne på apoteket och köpt mig lite pills så va ja bara vaken 2 timmar sammanlagt under våran 11 timmars resa mellan bangkok & sthlm.. sååå skönt.. Aldrig mer vaken på ett långflyg!!!
Mamma hämtade oss i skövde, efter de lunchade vi och tog en sväng på stan.. Sen fick de bli frissan med mitt "tuggummi" hår.. Efter allt saltvatten och sol så behövdes de en rejäl rensning kan ja lova!!
På kvällen blev de skalunda för lite mat och present utdelning och så hämtade ja min bil som ja längtat efter.. Den va inte helt fullbordad än men kände att ja behövde ta mig en tur idag så "lånade" med den hem=) Åkte även förbi storebror och visade lite kort och kollade på hans nya tv.. Ingen liten sak de där!!

Idag blev de tidig uppstigning.. Ska ta mig till trollhättan och fixa naglarna & kolla lite affärer=) sen hoppas ja kunna träffa påa söta jackie.. ♥

Fixar med alla pics senare idag eller imorgon på min lediga dag!! Dax för lite makeover... Ha de fiint!!! pusss♥


Kommentarer
Postat av: mia

Välkommen hem!

2009-04-08 @ 15:37:35
URL: http://miasvensson86.blogg.se/
Postat av: Sjöäng

Välkommen hem!! Förstår att ni haft det gött ;)

2009-04-08 @ 20:14:59
URL: http://annamalinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback