tandvärk & ont i fötterna.. =/

2008-11-18 22:20:16 zaNDra
» Kommentarer(0) «


Usch.. har såånn tandvärk och mina fötter ömmar som aldrig förr.. fick jobba över 25 min idag också.. så de blev en lång dag.. 10-21.. så missa början av DHW.. men eftersom ja anade detta innan ja åkte imorse så spelade ja in de=) ha, smart ja va där!! så ska strax kolla på de!!

Men måste ju bara berätta vilken klant ja va imorse.. stressad som vanligt, bara 5 minuter kvar innan ja va tvungen att gå iväg till jobbet så kom ja på att fixa iordning en matlåda från de som pelle lagade igår.. Ris & kyckling med någon kall dip som han tillverkat själv med olja som bas.. "dipen" låg i en bunke för sig så skulle hälla över den i en lite skål.. tar tag i bunken och vips så slant den och ALLT hamna på golvet.. och de blev juh inte en liten pöl bara utan de sa bara splaash.. ja lovar att de skvätte över hela köket!! golv, väggar, gardiner. aa hela köket va nerspillt me massa olja, kul... lätt att få upp, öhh NEEJ!! och bara 5 minuter kvar innan ja va tvungen att springa iväg till jobbet.. ahja ja skyndade mig, tog de värsta, tog på mig kläderna och gick ut mot cykeln.. Storm & regn.. då va de bara till att gå upp och hämta stövlarna & paraplyt och ta en promenad till jobbet.. men paraplyet kunde ja lika gärna skippat för de stod ju som en strut rätt upp bara.. snyggt!! jaja.. kom faktiskt bara 5 minuter för sent till jobbet så ja tycker ändå att ja va rätt snabb!!! men ingen bra start på min dag alltså.. Hoppas eran va bättre!!?

                                                                                 

Ne nu ska ja kolla på DHW, hoppas de är bra=) Sov gott me er.. pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback