Lugn men ingen höjdar dag direkt..

2008-11-11 20:27:21 zaNDra
» Kommentarer(0) «


Halllå på er.. idag har ja jobbat dag till 3 bara, riktigt skönt.. va inställd på att åka till trollhättan direkt efter jobbet för att kolla om min klänning fanns där. Men så blev de inte=/ Så de fick bli en fika på stan istället.. på Larsson:s IGEN=) love it!!
sen kunde ja juh bara inte hålla mig ifrån gina, och självklart bara för att ja inte har några pengar så hittar man alltid något.. så den söta kjolen fick allt följa med hem=).. Åt kvällsmat i huset me familjen♥ också.. så nu får de bli lite popcorn & cola till desperate som börjar snart!! Ha de så mysigt, för de ska ja ha i mina dunisar!! pusss!!

     
Larsson:s goda fik=)           Kjolen från gina!!

Skrapade för övrigt min femhundraälfte trisslott till kvällsmaten.. men inte f•n vann ja något idag heller=/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback