Just nu är de jobb sen blir de hem för fix inför kvällen!!

2008-11-22 11:01:39 zaNDra
» Kommentarer(1) «


Varje jobblördag vaknar jag och tänker -usch såå trött, vill inte jobba idag känner bara att allt kommer bli så stressigt!! och nästa gång jag får sova ut är inte förenst nästa lördag.. kul.. ja som är såå morgonpigg!!
Menmen får väl se framemot kvällen istället.. och att ja jobbar me carolina gör juh faktiskt saken mycke bättre, har faktiskt riktigt kul ihop♥.. Efter jobbet ska ja hem och duscha & grejja sen kommer mamma för att hjälpa mig me håret=) och till kvällen så blir de fest för tobbe.. Men ikväll ska ja faktiskt försöka hålla mig någorlunda nykter.. eh juh en rätt seg dag imorn med jobb 10,30-17,30!!
Ne nu är rasten snart slut så back to work.. pusss

Kommentarer
Postat av: mia

Kul! Ja det va inte igår det, jag får försöka övertala Carro här att komma snart så ska vi allt dra ihop till fest som heter duga! Ska fråga grannen med om han vill komma.. haha, eller inte. Kraam

2008-11-22 @ 11:37:11
URL: http://miasvensson86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback